lørdag 27. juni 2009

Synd å si det...



...men FY SØREN så godt det er når kvelden kommer og temperaturene synker litt!


I dag har vært en nesten uutholdelig dag for en gravid tjukkas med en uke til termin!


Med koselig besøk av nabo med barn på terrassen og LIIIIITEGRANNE vind innimellom så har da dagen gått fort uansett! Mannemann har malt hus utvendig i dag og det ser så fint og flott ut!!! :D Flinke Mannen! ellers har det stoppet opp på malefronten hos meg, orker rett og slett ikke i varmen! Men i morgen er det meldt mildere temperaturer så da får jeg vel heller trå til igjen. Har kjøpt hvitmaling til barnesenga i dag, så den må få seg et strøk før fødsel... Mye på tapetet med andre ord! Ellers nyter vi ferien med late dager på terrassen, i bassenget og på båtturer!
Bildene er tatt på akvariet a vi var der på "ferietur" forige uke! :)

Denne selen var utrolige 11år!!!

Kanskje jeg får tatt noen nye bilder av prosjektene mine i morgen...(?)!

Ha en fortsatt fin kveld og helg!

Irene

2 kommentarer:

  1. Ja, det er veeeldig varmt..blir jo så slapp!

    SvarSlett
  2. Hei! takk for koselig kommentar!!! for noen fine bilder, jeg elsker pingviner!!ha en fin kveld videre! klem Ak

    SvarSlett