onsdag 3. juni 2009

Og så har....

...strikke-dillaen tatt meg igjen!
Ble etter laaaange pauser ENDELIG ferdig med det svarte baby-teppet jeg har holdt på med siden januar. Dette pga en veninne som kom på overnatting med sitt strikke-tøy! Da kunne jo ikke jeg bare sitte å se på, så det ble til at jeg fant frem igjen mitt og strikket opp siste halve nøstet! (fikk litt nok av strikking en periode!)


Dette teppet overtok min datter, men siden det egentlig var laget til babyen i magen lovet jeg henne å lage et nytt til henne i valgfri farge. Hun valgte da, som alle andre jenter på rundt tre år, ROSA!!!!! (Bombe!!) Så da måtte mor på handling etter rosa garn! :) Begynte igjen med strikkingen i dag og er veldig fornøyd med resultatet til nå! :)



Etter laaaange 10 ukers venting har jeg også ENDELIG fått Barnevogna i hus! Er så utrolig fornøyd, den var virkelig verdt all ventingen!! :) (Emmaljunga City Cross i hvitt skinn)


Og med matchende stelleveske ( Emmaljunga Exclusive)




Tusen takk til mannemann!!! :)

Har også fått tatt litt bilder av den ène kattungen!
Denne har Datter døpt "Nasse", hun har litt dilla på Ole Brumm for tiden som du sikkert skjønner.... :)








































Ellers er det vel bare å ønske en god kveld til alle og enhver! :)
Skriver PLUTSELIG igjen! :)

1 kommentar:

  1. Super fin vogn=)deilig å få den i hus..skal bli noen koselige trilleturer=)du må lære meg og strikke også..klem

    SvarSlett