lørdag 6. juni 2009

Åh jeg har så lyst....

.....å reise laaaangt vekk!!
Syden hadde vært ett helt perfekt sted! Ingen spesiell plass jeg absolutt må dra til, men barnevennlig og med stooore flotte strender og litt shopping er et must! Palmesus og blå himmel.... Desverre deler ikke min kjære mannemann disse drømmene, han skal heller ut i skjærgården med båten sin. Kjekt det og altså!!! men en liten "svipptur" til ett litt varmere strøk hadde ikke gjort mor noe!!!







Dette bildet ble tatt da Mannemann var på jobb-tur Barcelona for noen år siden.


Får vel bare fortsett å drømme noen år til tenker jerg, må jo spares litt peeng til en sånn tur også!

Men EN dag.... da er jeg bare PLUTSELIG reist! ;)

Ha en ellers kjempefin lørdag folkens! Her i huset venter vi fint besøk av tanter til Mannemann i dag, koselig!! :D

God Helg!

2 kommentarer:

  1. jeg og vil! vi får ta en jentetur ;)

    SvarSlett
  2. Drømmer selv om palmesus om dagen, håper jeg får til en tur i løpet av sommeren eller noe. Kjipt å sitte i nordnorge å fryse:)

    SvarSlett