onsdag 24. juni 2009

Prosjekt knagg!

Har en stund vært på utkikk etter noen knagger til å ha på veggen i gangen.

Dette for å kunne henge fra meg noen av de mest brukte veskene mine. Har som de fleste i omgangskretsen min vet, VESKEDILLA!!!! Dvs at jeg ikke bare har èn eller to vesker, men gaaanske mange flere. Har ikke nøyaktig tallet men det skal jeg søren meg få greie på! (oppdateres!) Har vært rundt på de fleste butikker men ikke funnet noen jeg har vært helt fornøyd med. Helt til Mannemann dro meg med på Biltema forige dagen. Der fant jeg to fine knagger som passet perfekt! Litt str på sånn at det er plass til mer enn èn veske! ;)

Fargen er feil på dem da, men det løste seg lett med ett strøk spray-maling! De er ikke ferdige enda, da jeg bare har fått sprayet ene siden, men sånn så de ut før spraying:

Etter-bilder kommer når knaggene er helt ferdige! Må tørkes før de kan sprayes på andre siden.

Morgendagens prosjekt blir sko-hyllen min! Den er i eikefarge og skal bli hvit den også.
Bilder kommer når prosjektet er påbegynt/ferdig! :)

Ellers har dagen her på landet blitt tilbragt i badebassenget og på terrassen da vi har hatt kjempevarmt og flott vær! Datter har ikke vært til å rikke utav bassenget i hele dag, og siden hun var så tøff og badet i det iskalde vannet kunne ikke mor være dårligere! :) Var faktisk uti i noen minutter jeg og!
Mannemann har tatt på seg ansvaret for kokkeleringen siden det er sommer og fint vær, da er det GRILLING for alle penga! :) Mor liker!!!!!

Så her nyter vi late dager og koser oss med været og lekeparken i hagen! :)

Ha en flott kveld videre!

Irene

1 kommentar:

  1. er så gøy å gjøre ting selv. er spent på resultatet. nå skal jeg bare få ferdig prosjekt hussalg, så skal jeg fortsette med alle mine prosjekter: pusse opp et bord jeg har stående, bli ferdig med en kommode. og få tak i et gammelt sminkebord med speil som jeg kan pusse opp. hmm.. må på loppemarked da kanskje?

    SvarSlett