tirsdag 23. juni 2009

Speilet....

...er endelig blitt fotografert! ;) Brukte paintshop til å fjerne speilbildet og synes selv jeg var veeeldig lur da! :) Forferdelig dårlig bilde, men det ble som det ble!

Nevnte også i forige innlegg at vi har kjøpt terasse-varmer, i tillegg har vi kjøpt et lite prinsesse-telt og en trampoline. Alt dette har vi sittet på plenen untenfor huset sammen med fjorårets sittegruppe. Nå kan vi sitte her å se på Datter hoppe og leke og kose seg med dukker og tepper og sankasse og hele bøtte-balletten! :)




Til slutt så legger jeg inn det berømte nøkkeskapet mitt! Jeg synes selv det er kjempefint, men Mannemann er IKKE enig!!!!! Godt det er jeg som er sjefen da! ;)


Ellers har sankthansaften her hos oss blitt feiret med grilling og kosing på terassen og hagen.

Ha en flott kveld videre!

2 kommentarer: