lørdag 6. juni 2009

Bitt av bassillen....

Ja da var jeg seriøst bitt av blogge-basillen!!!! To innlegg på EN dag!
Har funnet sååå utrolig mye fint på nettet i dag som jeg bare må vise frem! Da jeg i disse gravide dager går å lager "rede" hjemme er det jo en del ting jeg må både handle inn, vaske og gjøre i stand til babyen kommer. Her har jeg vært inne på http://www.mittrom.no/ og funnet masse dilleting til baby. (Må spares til, men baby trenger ikke eget rom det første halvåret så jeg har god tid! ;))

Dette er en slagbenk fra Oliver furnitures.
Synes den er nyyydelig! Hadde passet rett inn på det fremtidige gutterommet!
Måtte selvfølgelig hatt en maken bare i rosa til Datter da!! :)





Her har vi KILI-senga fra Sebra. Et nydelig verk den også til en liten baby!! :) Denne forblir nok bare en drøm, da jeg heller har lyst å pusse opp min gammle barneseng. Synes det er litt koselig å tenke på at mine barn ligger i de samme sengene som jeg hadde da jeg var liten! Sengen fikk et malingsstrøk når jeg ventet Datter, men er godt brukt nå, så da ser jeg mitt snitt til å kanskje finne en annen farge en hvit å male den i.










Og denne senga er tiltenkt Datter! :)
Dette er Sanders Selma vokseseng.

Hadde passet så utrolig bra inne på det lille rosa rommet hennes.....*drømmer*






Til slutt i kveld så har jeg faktisk vært litt kreativ også!
(Blir litt rastløs innimellom!)
Her har jeg og Datter vært med sjøen rett nedenfor huset og plukket skjell, disse er lagt oppi to tulipan-vaser med litt pyntesand oppi. På toppen har jeg satt et helt vanlig te-lys.
Blomstene på bildet er plukket i egen hage men kan ikke huske hva de heter...(?)





















Og så har Datter vært ute å plukket litt blomster fra den store flotte Haggtornen(?)

Og da må jo mor vise disse frem også!!! :)



Ha en strålende Lørdagskveld og helg videre!

Irene :)

2 kommentarer: