mandag 8. juni 2009

GLEDER MEG....

....Til torsdag!!! da kommer feriepengene på konto og jeg og en venninne skal på SHOPPING!!!
Vi drar til åsanne, der har det nemmelig kommet en ny butikk for oss litt "snopegale" damer; Home and Cottage! Da skal det snopes da! ;) Blir vel en liten tur innom Indiska og ikea også tipper jeg, skal se etter en skjenk å ha i stuen. Har fremdeles en god del barneklær som må handles til Lillegutt i magen så da blir det også en post på programmet. Har så lyst på noen nye gardiner i stuen også så det må sjekkes ut. :)

Ha en videre fin dag!

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg sånn=)og jeg gleder meg til du kommer bort i morgen=)

    SvarSlett
  2. Gleder meg og!!!! Klarer nok ikke være der før rundt halv 9, for Mannemann skal i hallen å trene kl 19. Men har fått han til å LOVE å være hjemme igjen til litt over 8!!!! For han avtalte sin date etter meg! så det såh! ;)

    SvarSlett