fredag 12. juni 2009

OJ!

Da har eg vært å brukt opp alle feriepengene mine!!! ;)

Fikk kjøpt MASSE klær både til Lillegutt, Datter, Mannemann og Mor!

Kjøpte også en masse deilig nytt sengetøy, et serveringsbord og et kjempefint speil!

Dette skal Mannemann sette sammen og henge opp i løpet av kvelden så da blir det nye bilder! :)

Skal i 50års dag neste uke, så i den anledning kjøpte jeg en ny tunika. Tror den er fin...:) Lyseblå og brun-blomstrete.... spennende! IKKE noe jeg vanligvis hadde kjøpt men tror gravid-hormonene har tatt over klessmaken min for tiden...:) Da blir det blomstrete tunika og svarte tights... håper det blir bra! :) Mannemann fikk ny trenignsbukse (hint-hint) ;) og nye T-skjorter, Datter fikk masse T-skjorter og tynne sommergensere pluss at eg selfølgelig klarte å kjøpe en ALTFOR stor jakke til henne!! Er ikke helt sikker på hva som skjedde men har hvertfall tatt med meg en i str 12 år!!! Skylder på gravide-hormonene her også... Har heldigvis en Tante (til Datter) som er på den str så jakken blir ikke bortkastet!! Helt utrolig nydelig mørkeblå jakke, så det var veeeldig synd den er for liten!!! Men men, Tante liker fine klær hun og!! :)
Ellers ble det masse body`er og sparkebukse-drakter til Lillegutt.


Oppdaterer med bilder av tingene når alt er kommet opp og på plass! :)

Ha en fin dag folkens!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar