onsdag 10. juni 2009

Støvlene er kommet....


....Ihus! De støvlene jeg bestilte til Datter på lørdag er kommet i posten i dag, snille snille postdamen som hengte pakken på postkasset istedefor at jeg måtte på poskontoret å hente! :)

De er AKKURAT like stilige i virkeligheten som på bildet, så mor er fornøyd! :)


Ellers har jeg vært hos svigermor å drukket kaffi og vist henne litt rundt på det store internettet! ;) litt forskjellige interiør-butikker O.L. som må sjekkes ut av en dame som er blitt like mye bitt av interiør-dillaen som meg. HERLIG!!! Gleder meg veldig til shoppingrunden som skal foregå i morgen, uten mann og barn! (ja bortsettfra den som henger på magen da!) Har funnet et kjempefint serveringsbord som skal få plass ved siden av ved-ovnen i stuen, og et nydelig speil som hører til, det skal henge over! Er så kjekt å få litt nye ting...:) Bilder kommer når tingene er på plass!

Da venter jeg bare på klærene jeg har bstilt fra det store utland, de skulle komme rundt 18 juni fikk jeg mail om (litt seint siden kjolen skal brukes den dagen, men får håpe den kommer tidlig på dagen!!).
Ha en finfin dag videre!!

1 kommentar:

  1. Ville bare legge igjen en torsdagshilsen til deg her. Jeg har vært utrolig utrolig sløv med å følge opp kommentarer i flere uker nå, så jeg har meg en liten raid her nå.

    SvarSlett