søndag 7. juni 2009

Og så var kvelden kommet....

Har hatt en helt super dag. Har sittet i solen og surfet på utrolig mange flott blogger, og fått så kjempemasse god inspirasjon til mitt "nye" gammle hus! Mannemann har vært borte på sjøen hele dagen og Datter har væt med farmor og bestefar på lang bil- og oppdagelsestur, så mor har hatt hele dagen hjemme for seg selv! Veldig godt av og til altså! Har brukt dagen til klesvask, rydding av bil innvendig, surfing på nettet (farlig!! har brukt en del penger på diverse nettbutikker i dag) og strikking av koseteppe til Datter! Bare så synd jeg har altfor lite garn til teppet og butikken ikke ville ta inn mer! :( Får se om jeg klarer å finne samme typen garn i åsanne til uken. *krysser fingrene* Ellers blir det ett liiiite teppe dette her... :)

Legger inn noen bilder av fine småting jeg har planer om å bestille til Datter sitt lille rosa rom:


Rosa riskurv fra Mitt rom til lekene hennes:





En utrolig nydelig dukkevogn fra Sebra:

Og til slutt, denne utroli sjønne knaggrekken som også er funnet på Mitt rom:


God natt folkens! Og ha en riktig god arbeidsuke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar