fredag 19. juni 2009

Så har jeg....

....da fått shoppet litt mere dill til huset igjen...;) var innom plantasjen i går, da kjøpte vi terassevarmer sånn at vi kan sitte ute på den utrolig nydelige terassen vår å nyte utsikten inn i de sene nattetimer!

Idag dro vi innover til shopping-byen bergen (etter en liten pitt-stop på legevakta grunnet influensa og meg;) , der overleverte vi Datter til en kjempefornøyd Mormor. De skal på camping i helgen! Når så var gjort kjørte jeg og Mannemann på shopping igjen! ;) fikk da kjøpt meg et nyyydelig lite nøkkel-hus til å ha i gangen!(utrolig lei av å ha nøkklene liggende og slenge rundt over alt, og så ikke finne dem når de trengs!!)

Dette innkjøpet ble gjort på "Farmors Hus" i åsanne. Har virkelig fått sansen for litt sånn "Fransk landstil" altså!! Nå fantaserer jeg bare om alle møblene vi kjøpte på litt sånn impuls da vi flyttet inn, hvordan gjøre bedre, hvordan bli kvitt... ;)


Er så utrolig fornøyd! Mannemann hengte også opp det nylig innkjøpte speilet mitt forige dagen, listene på kjøkkenete ble ferdig monterte, hyllene på Datter sitt rom er på plass og mitt fiiine lerret-bilde av Datter og Mannemann er hengt opp på stueveggen!


På onsdag var vi ute med den lille grønne båten vår og tok i mot Kongeskipet når det kom inn til kai. Etter dette var vi på kaffibesøk hos et vennepar. Kjempekoselig!

Alt i alt, en vellykket første ferie-uke!!


Bilder av nøkkelskap og speil kommer.... :) (Må bare finne ut hvordan jeg skal få tatt bilde av speilet uten speilbildet....hehe...;)


Ha en fin Fredagskveld!

Irene

2 kommentarer:

  1. jeg lider av samme syken. virkelig fått sansen for den franske landstilen, men hvordan få inn den, når den nåværende stilen er mer minimalistisk? for jeg liker jo litt minimalistisk også. :P ikke lett. he he...

    SvarSlett
  2. best å begynne litt i det små tror jeg! ;) det må hvetfall jeg! men det ar myyye å gjøre med at mannemann er litt mer på den stilen med glassbord og svarte blanke flater... må bytte ut litt g litt så han ikke merker det så godt! hehehe...;)

    SvarSlett