torsdag 2. juli 2009

Travelt...



...i varmen! I dag har jeg tilbragt mesteparten av dagen på vandring og i bilen.

Indiska ble kvitt lysestake og pyntetallerken, Princess ble kvitt MASSE gardiner, Ikea ble kvitt masse hyller og dilleting og Match ble kvitt en haug med klær! :)
Datter, tanten og onkelen ble kjørt på camping med mormor og morfar.
Med andre ord, en veeeldig kjekk dag for en shoppingglad dame! Trosset hovne bein og hender og svidde bankkortet! ;)
Pyntetingene venter på permanente plasser og gardinene skal på plass i morgen tidlig! ;)
Bilder kommer når tingene er på plass. Skikkelg redebygging på meg for tiden, men det er vel ikke så rart når jeg har 5 dager til termin... :)

Her blir kvelden tilbragt på terassen i ro og mak etter besøk av småsøsken i 2 dager. De tok med seg Datter på camping i helga så da er vi klare til å ta i mot baby hvis den skulle melde sin annkomst!:)

Ha en kjempefin kveld videre!
Irene

2 kommentarer:

  1. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Ja sommershopping er alltid morsomt:-) Det er ny konkurranse inne hos meg. Sommerklem Siv

    SvarSlett
  2. Hei hei!Takk for hyggelig hilsen! Kjempe fin blogg du har..la meg som følger jeg:) Oi.....
    4 dager..så spennende..masse lykke til... :) Vi blogges:)Klem fra Lotta:)

    SvarSlett