tirsdag 7. juli 2009

I miss...

... the snow.... Missforstå meg rett, Savner ikke vinter og grisevær! Men bare et lite kuldegys!
Hadde det så koselig i vinter når vi tente bål i hagen og grillet pølser og hamburger ute i snøen...
Og etterpå var det inn å varme seg på peisen med varm kakao og boller.....

Trenger jeg å si at jeg er veldig glad i å kose meg?? Vel er det kos med varme sommerdager og grilling og bading og isspising, men det er noe med vinteren også... Sitte inne i varmen med fyr på peisen og kose i en armkrok... Datter har fått det for seg at i stede for at hun skal sitte i mamma sin armkrok, skal det være omvendt! :) Og selfølgelig MASSE snø ute! (les: VIKTIG!!)


Jaja, vinteren kommer nok tidsnok, og da blir det "klaging" andre veien...:)


Et lite bilde av hageblomster som er kommet inn på kjøkkenet i dag.....

"Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet, sol baaaare soooool!"

Ha en fin kveld videre!

Irene

1 kommentar:

  1. Huff, i dag regner det her og jeg kjenner at jeg gruer meg til vinteren! Håper sola kommer tilbake snart. Tusen takk for awarden! Kjempekoselig. Nå har jeg sendt den tilbake til deg. :)

    SvarSlett