fredag 9. april 2010

Maling og pussing og maling en gang til...

Her i huset går det fremdeles i maling, flislegging, tapetsering og alt ellers som har med oppussing å gjøre. Blir litt stillestående til tider men det har sine årsaker det også :)
Nå har jeg arvet et gammelt spisebord og en bokhylle av svigermor, Bordet var mørkbeiset og passet ikke heeelt inn i min "hvite" verden, så da tok mann bare å pusset, grunnet og malte det hvitt for meg! JIPPIII! :):)
Ikke akkurat dette bordet, men veldig likt!


Bokhyllen som var furu-farget Holder på å bli hvit nå.... :)


Etter-bilder kommer senere:)

Utrolig gøy å se møbler bli totalt forandret bare av et malingsstrøk altså! :)

Ellers så har dagen blitt tilbragt med gode venner, MASSE unger og god mat:)Ungene har vært ute å hoppet på trampoline og kost seg i ettermiddagssolen.

Håper på like nydelig vær i morgen så dagen kan tilbringes i hagen med vårklargjøring! :)

Ha en fin kveld videre!

Irene

2 kommentarer:

  1. Herlig å male møbler og ikke minst vegger hvite.. Blir så lekkert.. Jeg maler og maler i huset og blir mer og mer glad jo hvitere det blir;-) Frisker virkelig opp!
    Vi satser på fint helgevær og masse ute tid. Det hadde gjort godt..
    En liten tur på loppis blir det imorgen tidlig også, kanskje jeg kommer hjem med noen møbler som må males;-) God helg.

    SvarSlett
  2. Heia! Så spennende å se hvordan møblene blir!
    Jeg var på loppis i går og fant en fin knaggrekke, sånn ordentlig gammel, så den tenkte jeg skulle få en omgang med maling i dag...
    Ha en skjønn dag videre!

    Hilsen Cathrine

    SvarSlett