onsdag 3. mars 2010

Statusoppdatering!

Enda mer snø i natt! Blir nesten litt motløs.... Går jo ikke ann å gå på tur med barnevogn når veiene er helt nedsnødd! For ikke å snakke om veien opp fra huset, der er det mye snø der!!!!
Altså, Ikke noe i mot snø, men nå kan det bare bli kaldt så kan snøen ligge der! Det trenger ikke snø mer!!!!

Ellers lite med tankespinn herfra... skal bruke dagen til å lage muffins ( eller cupcakes som det heter så fint her i blogglandia) med Datter, som skal pyntes med nonstopp:)

Se de søte her da!!! De skal være inspirasjon til Datters 4årsdag om noen uker! :)

Ha en fin dag videre! Jeg kommer stikker innom igjen til kvelden:)

1 kommentar:

  1. Heihei!
    Innom deg for første gang! Vi pusser også opp gammelt hus, huheii hvor det går.. Hihi* Ting tar tid ja.. Men det må man regne meg. Vårt hus er fra 1924 og er fullstappet med gamle Allers aviser i veggene! Hehe*
    Legger meg til som følger her jeg...

    Klem fra meg

    SvarSlett