lørdag 20. februar 2010

For en utrolig kjedelig lørdagskveld!!!

Har vel egentlig ikke så mye å meddele med omverden i kveld nei....

Syke barn, snottepapir, paracet og hostesaft ligger strødd rund her og mor begynner å bli litt lei all denne sykdommen!!!! Vi hadde ikke mer enn akkurat kommet oss på fote igjen etter en ganske heftig omgangssyke før influensaen kom å tok oss. Heldigvis ingen "Syltepest" da vi er vaksinerte men lillejenta har fått en skikkelig lei feber. :(

Tror rett og slett jeg tar meg noen dager på "sykebesøk" til mammaen min, jeg;)

Så kan hun få kose og pleie syke barnebarn! hehe.... Gleder meg litt til sommeren kommer nå, selv om været her på vestlandet er helt formidabelt for en polarhund og dens eier:):):)

Skal bli godt å pakke vekk Janus-klær og kjeledresser og finne frem flipp-flopper og bikini igjen!! :)


Kanskje jeg skal fortsette på hagearbeidet jeg begynte på i fjor sommer....kanskje....;) Saken var bare at når mor hadde plantet MASSE fine blomster i bedet, gått å lagt seg, sovet en hel natt, stått opp igjen og gått ut for å nyte synet av og vanne de søte små HADDE KATTENE GRAVD OPP HELE BEDET OG BRUKT DET SOM DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Motløs gikk Mor løs på arbeidet med å grave ned igjen de søte små, og fjerne kattens ekskrementer! MEN det skjedde igjen! Gang på gang!

Skal jeg gidde å begynne på nytt i år??? Har heldigvis noen måneder igjen å tenke på det...:)


Eller går det i gifteplaner!

Brudekjole innkjøpt (NYDELIG!) Men veldig hemmelig enda!!

Alt begynner endelig å falle litt på plass liksom... men fremdeles en hel haug av ting å gjøre!!!

Sangheftet er ett MARERITT så hvis noen har gode innspill her så taes de i mot med takk! :)


Ha en fin kveld videre!
Irene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar