onsdag 2. desember 2009

Føler meg litt smågal for tiden....



Fikk et innfall for en stund siden, MÅ HA HUND!


Og med meg er det en gyllen regel; VIL ha, MÅ ha, SKAL ha, HAR FÅTT! UPS! Og ting må gå fort! Får jeg en idè så skulle det egentlig skjedd i går!


Så da var det bare å begynne å tråle nettet etter noe fornuftig. Mannemann har altid ønsket seg en Siberian Husky mens Mor egentlig ville hatt noe litt mindre. Fant noen utrolig flotte valper på nettet og ble enige om å ringe å snakke med oppdretter, DA var det gjort! Hunden ble bestilt, og hentet! WIII! MEN(!) det ble ingen LITEN hund! Det ble heller ingen Siberian Husky!


Det ble en blanding av ovennevnte og Alaskan Malamute! Blir en spennende fremtid på oss med andre ord;) Planen er å bruke dette nydelige lille vesenet til å trekke barna i pulk/vogn og kløve litt når den blir stor nok. Så nå vasker jeg hundetiss, plukker opp istykkertyggede ledninger og koser meg glugg ihel med baby, datter, mannemann og HUND!!! JIPPIIII! :)


Ha en flott kveld videre!


Irene

1 kommentar: